donderdag 17 april 2014

Dit Ben Ik.

Dit is mijn eerste stukje op mijn eigen blog. En natuurlijk vind ik dat ik eerst moet beginnen met mijzelf goed en netjes voor te stellen.

Heyhoi! Mijn naam is Anouchka Morsink en ik ben 15 jaar. Ik kom uit het kleine natte Nederland, maar ik ben ook half-Rus! Mijn moeder is namelijk Russisch. Helaas kan ik zelf niet goed Russisch spreken en ik ken ook niet zo veel familie uit Rusland.. Wat ik eigenlijk wel erg jammer vind.
Verder ben ik best creatief en positief. Ik vind het leuk om mij en mijn eigen mening te uiten. Dat is ook waarschijnlijk waarom ik een blog ben begonnen. Daarbij heeft mijn beste vriendin ook een blog. Ze is geweldig, en dat heeft mij ook wel geïnspireerd om dit te doen. 

Maar nu ben ik druk bezig met school. Ik zit nu in de 3e van het VWO (atheneum) en de laatste periode is ook alweer aangebroken, dus het einde van het schooljaar komt steeds dichter bij! (gelukkig) Ik heb mijn profiel gekozen (NT + NG profiel) jaja, ik ben best een mini-nerdje. Of zoals ik 't graag noem Intellectual Badass!

Mijn hobby's? hmm.. Ik hou van tekenen, schrijven en chatten met vrienden. Met tekenen (en soms ook schilderen) maak ik mijn hoofd leeg, en word ik rustig. De laatste tijd kan ik steeds minder tekenen helaas, omdat ik druk ben met andere dingen. Maar in plaats van tekenen luister in dan muziek, kijk ik een film of lees ik graag een boek. jaja, ik weet wat je denkt: "saaaaaaii". Maar nee, boeken hoeven niet saai te zijn. Boeken zijn als een film in je hoofd, en het is éven of je in een andere wereld bent.
Verder, chatten met vrienden; nieuwe mensen leren kennen vind ik wel gezellig, maar zelf ben ik wel érg socially awkward.. Ik weet bijna nooit wat ik moet zeggen, en ik vertrouw mensen helemaal niet zo snel.

Qua mijn muziek hou ik erg van "speciale" muziek. Niet van dat soort main stream muziek als One Direction of Justin Bieber.. Je luistert zo'n liedje een paar keer, maar de onderwerpen zijn logisch en je raakt snel uitgekeken op de melodie.
Ik ben vooral fan van Stromae. Jaja, de Belgische zanger die zingt in het Frans. Vooral bekend van "Formidable" of "Alors on Danse". Hele mooie nummers, maar hij heeft ook andere nummers! Ik vind zijn teksten zo poëtisch en de melodie is érg speciaal.
Ook Bruno Mars vind ik erg goed. Hele mooie teksten, en heel fijn om naar te luisteren. Hij zingt heel mooi, en niks op aan te merken.
De band Imagine Dragons is ook absoluut geniaal! Zulke indie-rock vind ik geweldig. "Radioactive" houd me altijd wakker en verveelt mij nooit. Ik luister er graag naar, en ook helemaal niks op aan te merken.

Ik ben een speciaal meisje, en helemaal niet perfect. Dat maakt me soms ook wel onzeker. Vooral nu ik zo in de puberteit zit. Allerlei gedoe en onzekerheden vliegen me om de oren en ik schrijf daar nog wel is over. Er wachten mij nog veel avonturen te wachten, en die deel ik hier graag!

Ik hoop dat je me zo goed hebt leren kennen, en ik hoop dat je mijn blog nog vaker wilt bekijken. Ik ga proberen om elke week minimaal één interessant stukje te posten. Waarschijnlijk in het weekend. Maar vanaf morgenmiddag begint mijn meivakantie (yess!!) dus misschien dat ik dan nog inspiratie kan ophalen voor jullie en mijn blog. Ik zou graag ook van jullie willen horen! Meningen en verhalen zijn altijd welkom!

Tot volgende week (of eerder) dan maar! En voor iedereen die ook vakantie krijgt deze week, een hele fijne vakantie en rust lekker uit! En voor de mensen die helaas nog een week moeten, succes peopletjes! Komt goed, nog even doorzetten en dan mag je lekker luieren op de bank!

Byebye xAnouch.

1 opmerking:

  1. Succes Anous, ik weet zeker dat je er plezier in zal krijgen, en we kunnen nog altijd samen dingetjes doen voor onze blogjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen